Pierwsza wizyta u dietetyka

Jak przygotować się do pierwszej wizyty u dietetyka i co ona obejmuje?

Analiza składu masy ciała

Analiza składu ciała dokonywana jest nieinwazyjną metodą bioimpedancji elektrycznej (BIA). BIA jest bardzo dokładną metodą pozwalającą uzyskać szczegółowe dane na temat komponentów ciała.

Komentarze

Zapraszam do zapoznania się z komentarzami moich klientów, oraz do pozostawiania własnych komentarzy.

Moje strony

Blog

Dieta dla lepszego nasienia

  Ogólne zalecenia dietetyczne dla mężczyzn w celu poprawy parametrów nasienia oraz naturalne źródła substancji wpływających na jego jakość.   Redukcja nadmiernej masy ciała o 0,5-1,0 kg/tydzień Zwiększenie aktywności fizycznej do minimum 3 razy w tygodniu po 30 minut Zmniejszenie zawartości tłuszczów i cholesterolu w diecie do 25% dostarczanej energii Zwiększenie spożycia kwasów tłuszczowych jedno-

Read More

Ryby- czy powinny być spożywane przez dzieci?

Organizm dziecka jest cały czas w fazie intensywnego wzrostu dlatego należy zapewnić odpowiednią podaż energii, makroskładników, witamin i składników mineralnych. Istotnym elementem w rozwoju dziecka są kwasy tłuszczowe omega-3, które są niezbędne do zachowania prawidłowych funkcji organizmu człowieka w każdym wieku. Szczególne zapotrzebowanie na te składniki odżywcze występuje w okresie ciąży, laktacji oraz okresie niemowlęcym

Read More

Siemię lniane

Read More

Orzechy włoskie

Read More

Sałatka

Sałatka ze szpinakiem, pomidorem, jajkiem i sosem koperkowym 🍅🍳🍞😋czyli nasza propozycja na smaczną, zdrową i szybką kolację 🍴🍴🍴☕

Read More

Owsianka

Owsianka z jabłkiem i cynamonem posypana jagodami goji oraz banan🍌👍👌

Read More

Dietetyczne burgery z kurczaka

Coś dla osób, które nie mogą żyć bez burgerów, a mianowicie zdrowsza alternatywa 😀🍔🍔🍔🍔🍔🍴🍅   Składniki (na dwie porcje): 300 g piersi z kurczaka 1 ząbek czosnku 1 cebula 1 nieduża marchewka pół łyżeczki słodkiej papryki w proszku 1/3 łyżeczki suszonego tymianku pół łyżeczki suszonego oregano 4 łyżki posiekanej natki pietruszki sól i pieprz do

Read More

Zielony koktajl

  😍🍍🍊🌱 szpinak +pomarańcza +ananas =💚💚💚

Read More

Makaron szpinakowy z sosem z cukinii

Sezon na warzywa dyniowate ( dynia, cukinia, kawony ) w pełni ! Warto je wykorzystać w codziennym menu, ponieważ wpływają korzystnie na zmniejszenie cholesterolu we krwi oraz zmniejszenie ryzyka wystąpienia raka płuc. Te warzywa są bogate w żelazo, potas, błonnik. Zawierają witaminy z grupy B, witaminę C, prowitaminę A. Moja propozycja na dziś to makaron

Read More

Chłodnik z botwiny

              Botwina = młode listki buraka ćwikłowego               Botwina jest warzywem w bardzo wielu domach zapomnianym i rzadko gości na naszych stołach. Wiele osób nie jest świadomych jak ogromne właściwości zdrowotne kryje w sobie to warzywo. Świeża botwina zawiera duże ilości witamin A i C ponadto jest dobrym źródłem wapnia, a także żelaza.

Read More

Zalecenia dietetyczne u kobiet z zespołem policystycznych jajników (PCOS)

      Co to jest zespół policystycznych jajników ?               Zespół policystycznych jajników (PCOS- z ang. polycystic ovary syndrome) jest uważany za najczęściej występujące schorzenie na tle endokrynologicznym pojawiające się u kobiet w wieku rozrodczym. Zaburzenia hormonalne wywołane nieprawidłowościami funkcji jajników manifestują się objawami typowymi dla nadmiaru hormonów androgenowych: trądzikiem, tłustą cerą, przerzedzeniem

Read More

Umów się na wizytę i wygraj swoje zdrowie. Jeśli zaczniesz już dziś, efekty zobaczysz dzień wcześniej, niż byś zaczął jutro.